wtorek, 3 września 2013

INFORMACJA

Witajcie Kochane,

przepraszam Was za tak długą nieobecność na blogu, ale niestety nie mam prawie ani chwili wolnego czasu - jeden remont się jeszcze dobrze nie skończył a zaczął się już drugi, do tego praca i jeszcze ''małe'' zamieszanie z egzaminem z sesji letniej. 
Pogoda za moim oknem również nie rozpieszcza, a wręcz przeciwnie - czuć w powietrzu już jesień, więc to dodatkowa demotywacja do jakiegokolwiek działania :(.
Mam wieeelkie plany, żeby się wziąć za siebie i w końcu ogarnąć się z tego roztargnienia, rozleniwienia i nicniechcenia, ale... tak jakoś mi się nie chce :D

Wrócę, jeśli znajdę dłuższą chwilę, żeby napisać dla Was jakąś bardziej ambitniejszą notkę, aniżeli denko czy haul...

A tymczasem możecie śledzić mnie na instagramie: http://instagram.com/kruszyneczka93 :)

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli wyrazisz swoją opinię :)