czwartek, 28 marca 2013

Życzenia świąteczne

Z okazji nadchodzących Świąt Wielkiej Nocy, życzę Wam, zdrowych, spokojnych, ciepłych (mimo śniegu i ujemnej temperatury za oknem) i rodzinnych Świąt! 
Wszystkiego dobrego! 



Przepraszam Was, że długo nie pojawiło się tu nic nowego, ale niestety mam bardzo napięty grafik, a także potrzebuję dobrego światła, żeby te zdjęcia jako tako wyglądały... Mam nadzieję, że na dniach uda mi się coś sklecić :)

Tak z innej beczki: czytał ktoś z Was trylogię ''Pięćdziesiąt odcieni'' E. L. James (''Pięćdziesiąt twarzy Greya'' , ''Ciemniejsza strona Greya'' , ''Nowe oblicze Greya'')? Mam zamiar czytać, ale nie wiem czy się opłaca :D Obawiam się, żeby te powieści nie były przereklamowane :)

A Wy lubicie czytać książki? A może czytacie e-booki lub słuchacie audiobooków? Co aktualnie czytacie? A może polecicie mi jakąś świetną książkę, którą ostatnio przeczytaliście? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli wyrazisz swoją opinię :)