sobota, 9 marca 2013

Czerwień na paznokciach

Witajcie :)

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować mój nowy lakier do paznokci - upragnioną czerwień, którą baaardzo długo poszukiwałam i w końcu znalazłam. Jest to Golden Rose z serii Paris o numerze 89 (drogeria Laboo, 6 zł). Jest to jasna czerwień, powiedziałabym nawet, że wpadająca w pomarańcz. 

źródło: www.goldenrose-styl.pl


Zaplanowałam na dzisiaj pomalować paznokcie lakierem nude z Astora i do tego na palcu serdecznym zrobić kolorowe kropeczki, żeby ożywić paznokcie, ale niestety ten lakier nie nadaje się do niczego - nie dość, że się zaciąga to jeszcze pędzelek podczas malowania robi takie ''bruzdy'', że prześwituje nam płytka paznokcia. 
Zdenerwowana i wściekła postawiłam, więc na klasyczną czerwień :)

Na samym początku pomalowałam panokcie odżywką z Eveline: Paznokcie twarde i lśniące jak diament (prywatna drogeria, 12 zł). Używam jej od bardzo dawna i zawsze mam ją na paznokciach. 


Po jej wyschnięciu nałożyłam jedną warstwę mojej czerwieni. Na zdjęciach tego nie widać, ale że jest to nowy lakier (dzisiaj pierwszy raz go użyłam) to jest on lejący i na moich paznokciach po jednej warstwie prześwitują ich białe końcówki. Mi to jednak za bardzo nie przeszkadza, więc nie malowałam ich drugi raz. Poza tym po nałożeniu drugiej warstwy lakieru, odcień zapewne byłby ciemniejszy, a ja nie lubię ciemnej czerwieni :)
Tak prezentuje się moja czerwień w sztucznym świetle.






A tak w świetle dziennym.




Żeby przyspieszyć wysychanie lakieru, bo jak każda z nas nie mam czasu ani cierpliwości czekać pół dnia, aż lakier sam łaskawie wyschnie, użyłam kropli przyspieszających wysychanie lakieru  z Essence (Natura, ok. 7-8 zł). 



Oczywiście, jak to ja, musiłam również chwilę po zastosowaniu ww kropli, wpakować moje świeżo pomalowane panokcie pod strumień zimnej wody :) To jest taki mój ulubiony naturalny przyspieszacz wysychania lakieru. 

Na sam koniec nałożyłam na wyschnięty już lakier utwardzacz z Joko: ceramiczna nano powłoka (Drogerie Polskie, 4,99 zł - na promocji. Cena regularna to 9,49 zł).



Jaki jest Wasz ulubiony lakier do panokci i odżywka? A może macie jakiś inny świetny specyfik do paznokci? Dajcie mi koniecznie znać :)

Mam w planach też zrobić haul kosmetyczno-ubraniowy. Może nawet jeszcze dzisiaj, ale nic nie obiecuję :)

Jeśli macie ochotę na jakąś konkretną notkę, np. o mojej kolekcji lakierów do paznokci, piszcie w komentarzach. Komentować mogą również osoby, które nie mają konta, więc śmiało! :)


Przepraszam Was za jakość zdjęć, ale niestety nie mam w tej chwili możliwości dostępu do aparatu.


P.S. Nawet nie wiem czy ktoś w ogóle czyta mojego bloga, ale piszę :D

4 komentarze:

  1. Ale masz ładne paznokcie :D ja chyba takich nigdy nie wychoduje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Paznokieć na prawym kciuku nadłamał mi się z boku i chucham i dmucham na niego już od miesiąca, żeby się nie ułamał :D A na porost paznokcia polecam odżywkę z Joko: Przyspieszacz wzrostu paznokcia :)

      Usuń
  2. masz prześliczne paznokcie! pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli wyrazisz swoją opinię :)